ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم

ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم
ميخواهيم راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه بدهيم با ريشخند كردن مسائل روز و داستانك هاي طنز به قلم اين حقير و به ياري شما 
قالب وبلاگ

 عمو تيمور اين مرد را ميشناسي؟  جدي ميگويي نميشناسيش؟
اين مرد را كه الان يك ايران ميشناسند تو چطور نميشناسي؟! كافي است يك سرچ در گوگل انجام دهي.تو كه پاي ثابت اينترنتي و هميشه در ياهو و فيسبوك و تويتر ديگر سايتهاي ساخت دست استكبار و دشمنان آنلايني.(راستي تو چطوري به فيسبوك و يوتيوب و... ميري؟ راستش رو بگو)

عمو تيمور پيشنهاد ميكنم اگر او را در خيابان ديدي عكس و امضا را فراموش نكن.البته او از احمد پورمخبر مشهورتر نيست.با اينكه آقاي دوربيني زحمت زيادي براي كارش كشيده.
خبرنگار ها به او ميگويند آقاي دوربيني اما نام واقعي اش حسين نمازي است.
عمو تيمور ميدانم كه تا الان توجه نكرده بودي اما حالا كه شناختيش ديگر از جلوي چشمت كنار نميرود چون هر وقت بخواهي اخبار ببيني اين آقا در جاي مناسبي از كادر قرار گرفته و خودش را به كوچه علي چپ زده كه مثلا من حواسم نيست و اين خيلي اتفاقي بوده.حالا نه تنها تو بلكه خودش هم هيچوقت از جلوي چشمش خارج نميشود چون روز ها آفيش است و ميرود سر فيلمبرداري و شب ها در منزل لم ميدهد فقط اخبار تماشا ميكند.

عمو تيمور اگر به دنبال شهرت و ديده شدن هستي حتما او را بطور خصوصي به استادي خود بگير چون او علمش در كادر بندي دوربين ها به اندازه اي يك كارگردان يا فيلمبردار با تجربه است و محاسباتش هيچوقت غلط از آب در نمي آيد و تخصصش  قرار گيري در كادر چند دوربين همزمان و در جهات مختلف است طوري كه در همه ي اين دوربين ها در بهترين نقطه ي كادر قرار ميگيرد.

عمو تيمور اگر اين آقاي دوربيني به خواستگاري دخترت آمد اگر دوست داشتي دخترت را به يك آدم مشهور بي پول بدهي دوربيني گزينه مناسبي است در غير اينصورت جوابش كن چون همسر خودش هم جوابش كرده.البته بعيد است كه او همچين كاري كند چون او با دوربين ازدواج كرده.البته اين هم از ما نشنيده بگير او معتاد است.معتاد به دوربين.

خلاصه عمو تيمور اين چند كلام حرف بود ديگر خودت ميداني.حالا حرف باهات زياده...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ محمدسعيد غلامي ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم....راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه ميدهيم با طنز هايي كه در مقابل اين بزرگان شبه طنز است از مسائل روز و داستانك ها و شعرها به قلم اين حقير و ياري شما
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ريشخند.........اين جا همه چيز را ريشخند ميكنيم و آدرس rishkhand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 27492
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه